Internal Program 2022
Update & Management Planning Kick-off Meeting (2023 Work Program and Budget)

Update & Management Planning Kick-off Meeting (2023 Work Program and Budget)

Jakarta, 21 October 2022/ Maxpower Group management team has conducted online Update & Management Planning Kick-off meeting (2023 Work Program and Budget), which was held on Friday, October 21, 2022. The purpose of holding this kick-off meeting is to prepare work program plan and company budget plan for 2023 to 2027. This kick-off meeting was attended by all directors and employees of Maxpower Group, where each function will explain the work plan and budget needed to meet the company’s performance targets.
The direction from management is for all employees to maintain their performance, by continuously improving business and service development with a focus on developing clean energy which aims to increase efficiency through reducing gas fuel. In addition, the direction from management is to maintain the quality of the company through ISO 37001:2016 (Anti Bribery Management System) which has been achieved by the company in 2021 and the HSES index (zero fatality) at 93%.
The hope by implementing this Update & Management Planning Kick-off meeting (2023 Work Program and Budget) every year is that the company can continue to improve its performance and quality, and keep contributing to provide reliable and clean electricity supply services for all of Indonesia and Southeast Asia.

Jakarta 21 October 2022/ Tim manajemen Maxpower Group telah melakukan Update & Management Planning Kick-off meeting (2023 Work Program and Budget), yang diselenggarakan pada hari Jumat, 21 Oktober 2022 secara daring. Tujuan dari diselenggarakannya kick-off meeting ini adalah untuk mempersiapkan rencana program kerja dan rencana anggaran perusahaan tahun 2023 sampai dengan 2027. Kick-off meeting ini dihadiri oleh seluruh direksi dan karyawan Maxpower Group, dimana masing-masing fungsi akan menjelaskan mengenai rencana kerja dan anggaran yang dibutuhkan untuk dapat memenuhi target performance perusahaan.
Arahan dari manajemen adalah agar seluruh karyawan untuk tetap dapat mempertahankan performanya, dengan terus meningkatkan pengembangan usaha dan layanan dengan fokusnya untuk pengembangan clean energy yang bertujuan untuk meningkatkan efisiensi melalui pengurangan bahan bakar gas. Selain itu arahan dari manajemen adalah untuk mempertahankan kualitas perusahaan melalui ISO 37001:2016 (Anti Bribery Management System) yang telah berhasil diraih perusahaan pada tahun 2021 dan indeks HSES (zero fatality) di angka 93%.
Harapan dari dilaksanakannya melakukan Update & Management Planning Kick-off meeting (2023 Work Program and Budget) Maxpower Group setiap tahunnya adalah agar perusahaan dapat terus meningkatkan performa dan kualitasnya, untuk dapat berkontribusi dalam menyediakan layanan supply Listrik handal dan bersih untuk seluruh Indonesia dan Asia Tenggara.